چگونه هزینه سئو سایت را پایین بیاوریم

بهینه سازی موتورهای جستجو
Jun
29

چگونه هزینه سئو سایت را پایین بیاوریم

06/29/2018 12:00 AM


22 سال پیش من یک کامپیوتر پنتیوم 3 داشتم که اولین کامپیوتر من حساب میشد ، (من در حال حاضر 31 ساله هستم ) آن زمان من چیز زیادی از کامپیوتر نمی دانستم و با هر بار خراب شدن ویندوز مجبور بودم آن را به یک شرکت کامپیوتری ببریم و بابت تعویض ویندوز هزینه زیادی پرداخت کنم ، این هزینه برای چند بار در ماه واقعا زیاد بود ، پس من سعی کردم نصب ویندوز را یاد بگیرم ، از آن موقع به بعد تنها برای موارد مربوط به سخت افزار فقط هزینه پرداخت می کنم ، داستان نگهداری از سایت و سئو سایت همینطور است .
مسئله سئو سایت برای افرادی که از مقدماتی ترین موارد سئو سایت ناتوان هستند منجر به بالا رفتن هزینه سئو سایت خواهد شد ، پس سعی کنید با مطالعه و یادگیری هزینه سئو سایت خود را پایین بیاورید و تنها برای موارد اصلی و تخصصی از یک سئو کار حرفه ای کمک بگیرید.
به عنوان یک کسب و کار کوچک یا متوسط، استخدام یک مشاور یا ارزیابی موتور جستجوگر با کیفیت می تواند گران باشد
در اینجا 10 راهنمایی سئو را عنوان می کنیم تا صاحبان کسب و کار یا مدیران بازاریابی بتوانند قبل از استخدام یک سئو کار یا مشاور از جزئیات سئو اطلاع کسب کنند.

1.  درک بازار آنلاین و مشتریان هدف

داشتن یک درک واقعی در بازار خود و مشتریان هدف، تنها نیمی از داستان است. عادات و رفتار اغلب در مقایسه با جهان آفلاین در اینترنت متفاوت است. یک حضور برجسته آفلاین با حضور آنلاین غالب نیست. به عنوان مثال، فروشگاه لوازم خانگی که لوازمی مثل یخچال فریزر را به فروش می رساند، ممکن است در فضای آنلاین خیلی موثر واقع نشود.
جستجو در اینترنت برای محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را انجام دهید ، وبسایت های برجسته را ببینید ، مشتریان خود را بررسی کنید و حضور و فعالیت رسانه های اجتماعی آنها را بررسی کنید. شما احتمالا کسب و کارهایی را پیدا خواهید کرد که در آن ندیده اید.

2. تحقیق کلید واژه

شما احتمالا به اصطلاحات صنعتی و فنی خود آشنایی و آگاه هستید ، همچنین مشتریان شما ممکن است از اصطلاحات مختلفی نسبت به همکاران تجاری شما استفاده کنند تا به خدمات یا کالاها مراجعه کنند. فرآیند تحقیقات کلیدی، یک درک کامل از عبارات کلیدی، اصطلاحات جستجو و همچنین تقاضای آنلاین برای محصولات یا خدمات را فراهم می کند.
همه صاحبان کسب و کار و مدیران که قصد فروش آنلاین را دارند باید بدانند که چگونه تحقیقات کلیدی را انجام می دهند.
من پیشنهاد می کنم ابزارهای تحقیقاتی رایگان مانند ابزارک گوگل  که پیشنهاد می کنیم با داشتن یک حساب AdWords  آن را امتحان کنید.
همچنین عبارات کلیدی اصلی و عبارات طولانی را پیدا کنید .

3. طراحی سایت خود را انجام دهید

در حال حاضر اگر  شما درکی از کلمات کلیدی مورد جستجو و کلمات مرتبط با کلمات طولانی تر را درک کرده اید.
کلمات کلیدی طولانی باید در پست های وبلاگ و پرسش های متداول استفاده شود.

4.  طراحی سایت خود را منتشر کنید

اکنون که شما یک ایده از صفحات موجود در سایت خود دارید، گام بعدی این است که بهترین سایت را در صنعت خود با کمک یک طراح یا آژانس وب طراحی حرفه ای و با گروه های تمرکز کاربر تست کنید.
سرپرست اسپم وب گوگل، مت کاتتس، به صاحبان سایت توصیه می کند تا وبسایتی عالی را ایجاد کنند که کاربران دوست دارند و می خواهند به دوستانشان بگویند - سایت هایی که کاربران بارها و بارها بازدید می کنند. هر وبسایت ای که در سال 2013 ساخته شده است باید برای پاسخگوی تلفن همراه به مرورگرهای تلفن هوشمند باشد. وردپرس به دلیل سادگی، انعطاف پذیری، پشتیبانی، ویژگی های جستجوگر داخلی و دسترسی به یک کتابخانه وسیع از پلاگین های رایگان برای اکثر کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار عالی است.

5. وبلاگ یا تولید محتوای منظم را شروع کنید

شما مجبور نیستید یک وبلاگ بسازید، اما محتوای خود را به صورت برنامه ریزی منتشر کنید. ثبات کلید موفقیت است. همچنین توجه داشته باشید که محتوای لزوما نیازی به متن نیست - برای مثال یک شرکت معماری می تواند عکس های حرفه ای گرفته شده از پروژه های خود را منتشر کند.

6.  شبکه اجتماعی خود را بسازید

به Google+ بپیوندید، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید، مانند فیس بوک، LinkedIn، توییتر، Pinterest و موارد دیگر استفاده می کنید. رسانه های اجتماعی شما را قادر می سازد با مشتریان، ناشران و مخاطبان خود برای محتوای تولیدی خود ارتباط برقرار کنید. درک و پرورش این روابط به سرعت نتایج را تولید می کند و در درازمدت به سئو شما کمک می کند.

7. روابط عمومی  و برند سازی

روابط عمومی و برند سازی نقش کلیدی در سئو خارج از سایت را ایفا می کند. شما باید بدانید که چگونه:
    ایجاد یک داستان قانع کننده در مورد نام تجاری
    جلب توجه رسانه ها
 جذاب کردن سایت برای مورد توجه قرار گرفتن توسط شبکه های اجتماعی

8.  Google Analytics را درک کنید

درک اصلی از  Google Analytics داشته باشید. درک نوع گزارش هایی که هر تب  Google Analytics را پوشش می دهد - مخاطبان، اکتساب، رفتار، تبدیل، و زمان واقعی.
این به شما کمک می کند مفهوم ترافیک و منابع آن را درک کنید و همچنین به شما گزارش های ماهانه یا هفتگی ارائه می شود
اهمیت تجزیه و تحلیل در بازاریابی دیجیتال شبیه به گزارش های مالی در حسابداری است.

9. در حداقل یکی از وبلاگ های سئو را بخوانید

با خواندن یک راهنمای سئو واقعی آشنا شوید.

10. سوال بپرسید

هر گاه شما نیاز به پاسخ دارید، به جوامع سئو سئوالتان را ارسال کنید. وب سایت  وبمستر گوگل، بزرگترین انجمن جستجوگرها را در وب ارائه می دهد.
امیدوارم این 10 مرحله به شما کمک کند در پول خود صرفه جویی کنید، رتبه بندی بهتر و جلوگیری از خراب شدن  رتبه را داشته باشید.


09122126038