بررسی دامین اتوریتی | Domain Authority

ابزار آنالیز سایت رایگان

بررسی دامین اتوریتی


حداکثر تا ۲۰ لینک وارد کنید (هر لینک باید در خطی جداگانه باشد)




Processing...


درباره بررسی دامین اتوریتی

بررسی دامین اتوریتی یا Domain Authority یکی دیگر از معیارهای سنجش در دنیای سئو سایت است که توسط سایت معروف MOZ ارائه شده است و به شدت مورد توجه افراد حرفه ای سئوکار و همچنین همه افرادی که به دنیای سئو علاقمند هستند قرار گرفته است.

دامین اتوریتی نیز مانند دیگر معیار ها، سنجش کیفیت ، قدرت و حتی اعتبار یک دامنه مورد استفاده قرار میگیرد و اتفاقا خیلی هم کاربردی است، مخصوصا برای کسانی که می خواهند گرفتار جریمه های سنگین الگوریتم های گوگل نشوند.

دامین اتوریتی MOZ چگونه کار می کند؟

دامین اتوریتی MOZ یک معیار 0 تا 100 دارد که هر چه این رقم بیشتر باشد به معنی قدرتمند بودن آن است، البته معیار دیگری سایت ماز به نام پیج اتوریتی (Page Authority) دارد که عدد متفاوتی را برای صفحات داخلی یک دامنه نشان می دهد.

ابزار دامین آتوریتی Domain Authority

ابزار دامین آتوریتی آپسئو یک نوع شاخص توسعه یافته به وسیله MOZ است که با آن می توان رتبه دامنه سایت را در صفحه نتایج موتورهای جستجو تخمین زد. این شاخصه از صفر الی صد امتیازدهی می شود و بالا بردن امتیاز به معنی توانایی سایت در گرفتن رتبه های بالا است. دامین آتوریتی از سنجش چند نوع فاکتور به دست می آید، از جمله این فاکتورها تعداد لینک های سایت است. این شاخص زمانی کاربرد دارد که در نظر دارید میزان رقابت بین چند سایت یا قدرت یک دامنه برای گرفتن رتبه را تعیین کنید. ابزار دامین آتوریتی به صورت مستقیم به وسیله گوگل برای رتبه بندی صفحات نتایج مورد استفاده قرار نمی گیرد.

امتیاز دهی دامین آتوریتی چگونه است؟

شاخص دامین آتوریتی دارای رفتار شبیه به نمودار لگاریتم دارد و بین 0 الی 100 امتیازدهی دارد، همچنین بالا بردن امتیاز دامین آتوریتی از عدد 20 به 30 بسیار راحت تر از بالا بردن این امتیاز از عدد 70 به 80 است.

دامین آتوریتی خوب از نظر آپسئو چقدر است؟

در حالت کلی وب سایت هایی که دارای لینک های خارجی زیاد و با کیفیت بالا هستند؛ مانند ویکی پدیا و گوگل و غیره در صدر شاخص دامین آتوریتی قرار می گیرند به همین علت وب سایت های مبتدی و کسب و کارهای کوچک به خاطر لینک های کم تر دارای دامین آتوریتی پایینی هستند.

وب سایت های تازه فعالیت خود را به وسیله دامین آتوریتی شروع می کنند، به خاطر این که دامین آتوریتی یک نوع پیش بینی و تخمین است نباید از آن به عنوان تنها ابزار بررسی سایت خود استفاده کنید. بهتر است شما دامین آتوریتی خود را به دست آورده و هدف خود را در راستای گرفتن دامین آتوریتی بالاتر از آن ها قرار دهید. به همین علت سعی کنید از این شاخص به عنوان یک معیار نسبی استفاده کنید، پس به خاطر نسبی بودن آن نمی توانیم بد یا خوب بودن را به آن نسبت دهیم.

چگونه دامین آتوریتی خود را در ابزارهای آپسئو بهبود ببخشیم؟

تاثیر گذاشتن مستقیم بر روی دامین آتوریتی یک کار ساده و راحت نیست، چرا که عوامل زیادی بر روی این شاخص تاثیر می گذارند. این عوامل از چند فاکتور هدفمند و مشخص تشکیل شده است. به علت این که گوگل برای رتبه بندی وب سایت به عوامل زیادی توجه می کنید، پس ابزار آپسئو که دامین آتوریتی را بررسی می کند باید دارای معیارهای زیادی برای تشخیص دامین آتوریتی باشد. یکی از روش های اصلی و اثرگذار برای بهبود دامین آتوریتی موجود در آپسئو، بهبود سئو وب سایت و کار کردن به طور مخصوص بر روی لینک های ورودی و گرفتن لینک های خارجی با کیفیت از دیگر سایت های معتبر جزو مسائلی است که باید آن ها را در نظر بگیرید.

چگونه میزان معتبر بودن یک سایت را با ابزارهای آپسئو محاسبه کنیم؟

وب سایت های زیادی وجود دارد که بعضی از آن ها بهتر از دیگر سایت ها هستند. سوال مهمی که مطرح می شود این است که از کجا بدانیم یک سایت به خوبی کار می کند و دارای اعتبار و ارزش خوبی است؟ حتما فکر می کنید معیارهای زیادی برای جواب دادن به سوال ها باشد، ابزار دامین آتوریتی آپسئو یکی از معیارهایی  است که برای فهمیدن میزان اعتبار و معروفیت یک سایت می توانید از آن استفاده کنید. این ابزار آپسئو در بازه 0 تا 100 تعیین می شود که به وسیله ماز برای تعیین نحوه عملکرد رتبه دامنه سایت در نتایج صفحات گوگل توسعه یافته است.

تفاوت ابزار دامین اتوریتی (Domain Authority) و ابزار پیج اتوریتی (Page Authority) چیست؟

برای این که چگونگی افزایش دامین آتوریتی سایت خود در ابزارهای آپسئو را یاد بگیرید برای شروع بهتر است تفاوت دو ابزار دامین آتوریتی و پیج آتوریتی آپسئو را درک کنید. بهتر است بدانید این دو ابزار آپسئو با هم یکسان نیستند، ابزار دامین آتوریتی آپسئو پتانسیل رتبه بندی دامنه اصلی یا زیر دامنه ها را در نتایج جستجوی گوگل نمایش می دهد و به عبارتی این ابزار آپسئو قدرت دامنه وب سایت را مشخص می کند اما ابزار پیچ آتوریتی فقط پتانسیل رتبه بندی یک صفحه یا چند صفحه از سایت را در نتایج جستجوی گوگل را نمایش می دهد و  به عبارتی این ابزار آپسئو قدرت رتبه بندی یک صفحه را مشخص می کند.

چگونه دامین آتوریتی خود را در ابزارهای آپسئو افزایش دهیم؟

هنگامی که صحبت از رتبه بندی سایت و آتوریتی دامنه می شود روش های افزایش این رتبه به فکرمان می آید. برای افزایش این شاخصه در ابزارهای متنوع آپسئو می توانید بر روی بهینه سازی داخلی وب سایت کار کرده و در عین حال تجربه کاربری خوبی را به کاربران سایت خود بدهید. همچنین برای بالا بردن آتوریتی سایت خود در ابزار دامین آتوریتی آپسئو از محتوای باکیفیت و تعاملی در وب سایت خود استفاده کنید و مطالب خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید تا از این طریق آگاهی از برند و وب سایت خود را بالا ببرید.

چگونه از ابزار دامین آتوریتی آپسئو استفاده کنیم؟

همان طور که از اسم این ابزار آپسئو مشخص است، این ابزار آپسئو میزان آتوریتی دامنه را بررسی کرده و امتیازی از صفر الی صد را به شما می دهد. ابزار دامین آتوریتی آپسئو کاربری راحتی دارد و فقط لازم است آدرس سایت های مورد نظر خود را که قصد بررسی آتوریتی آن را دارید در کادر مربوطه وارد کرده و در طی چند ثانیه نتایج به دست آمده توسط این ابزار مفید و کاربردی آپسئو را مشاهده کنید.


مشاوره سئو و پشتیبانی

تماس با ما در واتساپ

تماس با ما در تلگرام

تماس با آپسئو :
09015119055
02122428931
09122126038